fredag 1. mars 2013

Prinsesse Hanne

I dag har jeg lekt litt prinsesse i Disneyworld. Pappa har alltid ment at jeg er ei prinsesse, men med fare for at jeg kommer til å høres superekkel og arrogant ut, vil jeg ikke spøke mer med at jeg fortjener prinsessetittel.

Hvertfall. I dag har vi vært i Hollywood Studios og Magic Kingdom, de 2 siste parkene i Disneyworld. Her var det mange prinsesser og andre figurer. I 1996 var jeg i Disneyland i Paris, men jeg var for lav til å være med i Space Mountain. I dag var jeg høy nok, og kjørte den to ganger. Men jeg skjønner ikke hvorfor mamma og Steini syntes denne var så skummel. Det må vi diskutere i påska.

Dagens personlige høydepunkt var Skjønnheten og Udyret-showet vi var på. For en utrolig vakker kjærlighetshistorie. Først er Udyret forelska i Belle, men hun gjengjelder ikke følelsene hans. Men når han tror slaget er tapt, viser det seg at Belle er forelska likevel, og de får hverandre til slutt. Vakkert. Jeg var sikkert den eneste som gråt blant publikum. Blir litt følsom da vet dere.

I dag har egentlig vært altfor lang. Vi startet dagen 05.45 i morges, fordi vi skulle kjøre Sara og Iselin på flyplassen før vi dro i Disney. Derfor sier jeg god natt, og slenger ut noen bilder fra i dag :)











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar