fredag 1. mars 2013

Universal Studios

På tirsdag var vi i Universal Studios. Det var overskyet og antydniger til regn. Vi startet dagen med å ta Hulken-berg og dalbane. Den var awesome. Videre gikk turen gjennom Marvels verden, og vi tok bl.a en Spiderman-simulator. Vi dro videre inn i tegneserieverden, og det ble dagen min ødelagt. Vi tok nok en vann-ride, og nok en gang ble vi (jeg og Anniken, og i dag også Jørgen) søkkvåte. Andre dagen på rad, jippi. Hvorfor tar vi vann-rides så tidlig på dagen?! Ikke nok med det.
Jeg hadde glemt at mobilen min lå i jakkelomma. Gjett en gang hva som skjedde. Jepp, druknet mobil. Den funket delvis, men på en cafe var det en luring som mente at jeg måtte holde inn hjrm-knappen for å få den til å virke skikkelig. Mm. Sikkert. Endte opp med svart skjetm, og jeg gråt mine modige tårer. Ble mer lei meg enn sur faktisk.

Så der sto jeg uten telefon, litt mindre blid enn ellers. Vi tok turen videre til Harry Potterland. Der hadde de helt fantastiske rider, både simulator og berg og dalbane. Vi ble også overrasket med et skikkelig regnskyll!! Regnet som traff bakken spratt oppundet shortsen min. Heftig!

Det klarnet opp, og vi dro videre til selve Universal Studios. Der var vi med på Simpsons-simulator og Rock'n'Roll berg og dalbane. På den fikk vi velge musikk selv, så første gangen hørte jeg på Motley Crue, og andre gangen Charlie Daniel Band. Ved kveldens ende var vi sjukt kvalme hele gjengen, og noen endte opp forkjøla. Var godt å legge seg når vi kom hjem :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar